ҚР ҰБ курстары, 27.11.2020
RUB 5.59 (-0.01)
EUR 502.78 (-0.60)
USD 422.4 (-0.47)

Жарнама жыры


ЕЛЕСТЕТ. Сенің үстіңде ең ыңғайлы киімің. Сен диванға ыңғайлы етіп жайғасқансың. Дәмді-тәттінің бәрі сенің жаныңда. Теледидарда ең сүйікті фильміңді тамашалап отырсың. Ой, рақат-ай!

Фильмнің ең қызық жеріне келдің. Не болар екен? дей бергеніңде ...

ЖАРНАМА!

Жарнама жүйкеге тиеді-ақ. Бұл рас. Бірақ жарнамаға тек жүйке жұқартатын, өтпейтін товарды жарнамайтын ролик деп қарамау керек. Біз бүгін жарнама жайлы ақпарат жинастырдық.

Жарнаманың 2 түрі болады:
- Тура жарнама
- Жанама жарнама
Тура жарнама- сату, жаранамалау мақсатындағы ақпараттар жиынтығы. Өз ішінде:

Пошта арқылы жарнамалау

Жеке немесе ақпараттық хаттар

Телефон арқылы жарнамалау

«әрбір есіктің алдына» ілінетін жарнама

Тегін таратылатын газет-журналдар

Жанама жарнама- топтық мәтіндегі жарнама.

Мақсатына қарай жарнамалар:
- Ақпараттық
- Салыстырмалы
- Еске салушы
Этикалық тұрғыдан жарнама:
- Этикалық нормаларға сай жарнама
- Пропаганда
- Этикалық нормаларға сай емес жарнама
- Сана-сезімге әсер ететін жарнама

Мұндағы этикалық нормаларға сай емес жарнама адамның жас мөлшеріне сай көрсетілуі қажет. Болмаған жағдайда бұл жарнама түрі де адамның сана-сезіміне теріс әсер етеді.
Проганда- тікелей адамның сана-сезіміне бағытталған. Саяси орталарда, жеке мүдделерге сай қызмет етеді.
Сана-сезімге әсер ететін жарнама- адамның психологиясын терең зерттеген компаниялардың таптырмас құралы. Бұл жарнама түрі еңбектеген баладан еңкейген қарқа дейінгі жас мөлшерін қамтиды.